Vad var det som hände??

MEN SERIÖST! Vad är det som händer egentligen?? Vart tog våren vägen och var försvann mina vårkänslor?? Tänk att det för en dag kan kännas som att det snart är sommar och sedan bara på ett dygn vända och man nästan börjar tänka på julgranar! OGILLA! Nu vill jag ha vår...

I fredags jobba jag till sex och åkte sedan upp till Persberg på 30års kalas. Det var trevligt!

Igår gjorde vi ingenting förutom att laga mat och kolla på Avatar, man jag somna ju och missa slutet. Ovanligt!

Och idag ska vi storstäda är det tänkt! Faktiskt Stefans idé :) Sen ska vi hem till Mange och Jessie på söndagsmys!
Det var en kort summering av häljen. Imorgon är jag ledig och på tisdag börjar allvaret, Nervöst :)

Förresten så gick jag upp för flera timmar sen. Vakna skittidigt, känns skönt. Men nu ska jag gå in och se om jag kan få liv i Stefan, för nu har jag tröttnat på att vara vaken själv..

TjoHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0