Tisseltassel..

Shhhhyyyyyy..
..Hör ni?? Känner ni??
Jag hör!! Jag Känner!! Jag känner så mycket att jag nästan kan ta på det..Det känns underbart och nästan lite pigrrigt i magen.. Vet ni vad det är?? VÅREN är på ingång. och det känns så himla underbart att jag nästan spricker.. Våren är den bästa tiden på hela året och det finns inget jag älskar mer (borträknat personer) Solen lyser in genom fönstret och man kan liksom känna en viss lukt. En lukt som vittnar om att snart är det vår. UNDERBARA VÅR!!

Ikväll ska jag till Apelvägen och äta tacos sen till storbron och systrarna Olofsson för att fira Corrii! Men innan det så ska jag städa, baka bullar, ner på stan och fixa och ev en prommis om det hinns med :)

ÅÅÅÅÅ jag känner mej så lycklig av detta väder! ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0