Sol i sinnet!

Hej Hopp!
Nu var det ett tag sen jag skrev en rad. Har haft sukt mycket att göra på sista tiden. JOBBA ÄTA SOVA, så att säga. Nu är iaf jobbutbildningen över och traneen börjar på måndag. SJUKT NERVÖST!! Bara att bita ihop och slänga sej ut i det. Skönt med lite sovmorgon nu i två veckor iaf. Behöver inte åka hemifrån förän 8.30 :) men dessvärre så kommer jag hem typ 18.30 ist. men det går finemang :)

Igår kväll när jag kom hem från jobbet så var det kroppen som fick bestämma. Den talade klart och tydligt om för mej att den bara ville vila. Jag hade tur, Stefan lagade mat åt mej sen tog vi ett varsitt vinglas och slängde oss i badkaret. Sen hann vi se ca en halvtimme på tv innan John Blund började skicka små doser av sömnpulver till våra ögon och sovrummet lockade lite diskret på oss, på 5 minuter (högst) låg vi båda sussandes haha. vi gick och lade oss innan 23. Det är braaa :) Så idag vaknade jag kvart i 8 :) inte gjort så mycket, skulle vart ut och gått runt storbron men vi hann inte med det. Blev och kolla på bandy ist, Sjukt skönt väder ute, JAG BLIR SÅ GLAD! Snart snart snart är våren här, jag bara känner det på mej :) Jag bara älskar vår. det är BÄSTA tiden på året!!

Nu ska jag fixa lite. Sen när Stefan kommer hem från bowlingen så ska vi ut och äta mat :) Sen får vi se vad det blir!

Ha det gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0