It's me and Frank now.

Första dagen på traneen, SKIIIIIT nervöst måste jag säga, massa krångliga samtal som man inte fatta ett skit av, hoppas det blir bättre efter hand, det borde ju bli det men, hmm det ser mörkt ut. Just nu känns det skitjobbigt innan man kommit in i det. men aja..

Va hos Åsa och Mattias igår med, magen den växer. Ser så sjukt mysigt ut. Snart kommer den den lilla parveln, har ju gått hur fort som helst. och appropå det så måste jag skvallra om en sak Åsa berätta om vad ett barn på Åsenskolan hade sagt. Hon försökte förklara för ett gäng ungar hur bebisen överlever och får näring i magen och så , och berättade om moderkakan, då plötsligt kläcker en unge. -Moderkaka, det lät gott det skulle jag vilja smaka på! hahaha JAG ÄLSKAR UNGAR!!!

Nu ska jag duscha och sen lägga mej och försöka sova. GoNatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0