Rappakalja.

Nyss checkat läget här i internetvärlden. Inte rört datorn sen i torsdags tror jag. Och det är ju faktiskt så att det är som en egen liten värld här. Allt händer på Facebook liksom. Lite smått otäckt kan tyckas men himla intressant ibland. Har också tagit mej lite tid åt att kolla efter nya inlägg i de få bloggar jag följer. Med ganska dåliga resultat må jag säga haha. Men en som vart duktig och uppdaterat lite trots jobb och skola och husdjur är iaf min vän Cornelia. Måste säga att jag gillar ditt inlägg om Sorvari ;) Tänk att man vet så mycket om en människa utan att i själva verket känna den. Undrar vad någon skulle skriva om mej? haha. inte för att jag är någon speciellt offentlig person men kan ju alltid vara kul att veta vad folk tycker och tror om en. För känns som att det inte riktigt stämmer när man skickar till 118 100 om vem man är även om dom säger att dom har svar på allt. Jag är t ex inte så insatt i golf, tango och bilar. men men :b

jaja skit samma. Förresten är jag lite imponerad av mina läsare. Att ni blivit ett par stycken. Fler och fler som följer denna blogg som bara är full av massa trams, tankar, konstiga händelser och helt ointressanta saker ;) Så guldstjärna i kanten åt er som håller i :)


Summering av häljen kommer härnäst:

I Fredags så va vi ju hem till mamma och fick mat. Kyckling och ris. sen upp till Persberg på drink och sällskapsspel. Väldigt roliga sådana. Spela Rappakalja och något charaderspel. När vi väl kom in till stan var vi så himlans hungriga så vi tog oss en sväng förbi torgrillen. Söp bort mitt vin (närmare bestämt ca 2 liter) himla smart. Tror bestämt att jag måste ha glömt det vid torggrillen när vi fick maten. Så om någon hittade det och drack upp det så hoppas jag att det smakade.

I Lördags tänkte vi bara ha det mysigt hemma. Kollade på film, hade grönsaksdipp och så. Sen ringde Johan och vi bestämde oss för att ta oss en titt på den där inflyttningsfesten. Inte så smart när klockan var vid 22tiden. Mer behöver jag inte säga. Okej.

Igårkväll va vi hos mamma och åt tacos och titta på film. Blev en salig blandning av Stig-Helmer och Vi hade iaf tur med vädret. Både jag och S fick storstryk av syrran på tv-spel, gick sedan hem och tittade på Johan Falk.

Idag då så står tvättning som högsta prioritering på dagordningen. Sen handla och skriva ut CV och annat skittråkigt. Så jag har egentligen inte tid att sitta här. Så tillsvidare säger jag HEJ SVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0