Drömmar

Ja, visst är det konstigt med drömmar. vem är det som styr över vad man drömmer, vem bestämmer när man ska drömma fina drömmar och när man ska drömma mardrömmar? och kan man verkligen tyda drömmar? det skulle jag bra gärna vilja veta. jag har drömt nu jätte mycket på slutet i flera veckors tid om skjutvapen och krig och liknande. att någon försöker skjuta mej. att jag är jagad av någon med pistol eller gevär. igår natt drömde jag till och med att det var tre ca 10år gamla flickor som började skjuta efter mej och det gick inte att stoppa dem, de sköt poliser och allting. hatar att drömma sånt. hela drömmen är laddad och fylld med rädsla och dödsångest., att man i vilken sekund som helst kommer bli skjuten kommer sluta springa kommer falla ner till backen och kommer DÖ. uscha det är hemskt..

Igår va vi upp till persberg så att stefan fick klippa sej. sen hem och tvätta. och förresten så är julen utstädad nu, vi gjorde det häromdagen. det va skönt ändå :)

Nu väntar jag på att potatisen ska koka färdigt så jag kan få i mej lite mat. sen ska jag på möte med Katherine, ska bli intressant och se om hon fick den julklappen hon förväntat sej :b hehe.

Längtar till Lördag ;)

HEJ HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0