2012

Igår morse när jag gick upp så hade min sambo dukat upp frukost i köket med tända ljus, hur mysigt som helst. Gilla!

Sen igår när han kom hem från jobbet så tittade vi på 2012. Jag blev helt paranoid och trodde att det skulle hända på riktigt, fy vilken hemsk film. Bra, men hemsk. Fick lite kalla kårar. Låg på helspänn och stirrade in i taket och kännde mej livrädd hur länge som helst när jag skulle sova. Men som tur var så har jag en pojkvän som vet hur man får sin flickvän att koppla av, nämligen att killa lite på hennes rygg :) Den väckte massa frågor också. Dumma frågor som vanligt när de kommer ifrån mej. Konstigt att jag reagerade så mycket på den, jag brukar inte bli sååå av filmer.

Blir nog ingen spelkväll heller eftersom christian kommer hem idag. så blir nog upp till Åsa och Mattias ikväll ist.

Det är nått fel på min blogg. står error hela jävla tiden. vad allt ska jävlas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0