Snorväck!

....Det kommer nog jag bli i häljen , strävar efter det iaf , gäller att leva loppan nu innan allvaret börjar :) Och på tal om snor så är min näsa överfull av det där äckliga rinnande kletet, fyyyyy...

Idag så har jag blivit bjuden på lunch på köket av min underbara man. Sen har jag plockat och pysslat och städat här hemma. Vart ner med grejer i förrådet osv. Man orkar inte överdrivet mycket när man är sjuk, kroppen vill liksom inte hänga med riktigt. Förnyat min deligering också. Gud så jag saknar alla brukare när man väl börjar prata om dom, dom små liven :)

Från det ena till det andra, Åååå vad jag vill få ordning i sovrummet, ser ut som ett jävla bombnedslag med alla kläder och grejer överallt, men men finns det inte plats så gör det väl inte.

Detta var ett mycket ointressant och väldigt tråkigt inlägg, ber om ursäkt för det, skriver enbart som tidsfördriv, det enda jag orkar göra just nu för tillfället, bara att hoppas på lite mer ork för att städa det sista!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna

aaaah, hahaha. snorväck! jag blir alldeles varm i hela kroppen när jag hör det ordet :D

2010-02-13 @ 17:52:44
URL: http://tend0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0