Sitta still? Jag?

Hmm nu var vi där igen, min kropp och jag . Vi vill olika grejer igen. Jag borde bara lägga mej i soffan och ta det lugnt, alternativt sängen men jag har en annan liten sysselsättning som känns lite bara lite roligare, (trodde aldrig jag skulle säga att detta är roligt) Jag tänkte nämligen att jag skulle ta och storstäda lägenheten som en liten överrakning till Stefan kommer hem ikväll. oj vad glad han ska bli, och mysigt också :) han tvättade faktiskt igår medan jag var på jobbet så det vore lite rättvist. men nu är det så här att som jag tidigare nämnde att kroppen hjärnan och förnuftet säger olika och de för en jävla diskussion ska jag be att få tala om. Min lilla ängel på ena axeln säger åt mej att vila, det gör kroppen gott. Hon påpekar också att överraskningsstädning är en väldigt trevlig sak och som borde göras oftare hos folk (hon tar som exempel "hemma hos mej och Stefan", slump eller?) på andra axeln sitter en annan filur som kan komma att försöka övertala mej till dumheter alltför ofta. Hon uppmanar mej att städa till svetten rinner.

Hmm. Hur ska jag då göra??? Jo, tänker logiskt såklart. Båda nämnde ju städningen, eller hur? Så så får det bli. Det är ju det jag sagt förut, JAG KAN INTE TA DET LUGNT!!!! Iaf inte när jag måste..Men ska vara något snäll åt min stackars lilla kropp iaf. Jag städar så mycket jag orkar, det låter väl förnuftigt?! Yes, så får det bli..

Dra och handla sen också.. men först en powernap, ? det skulle ju vara skönt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0