:(

Va Fan Är Det Som Händer????????
Fattar inte vad det är med denna stad och ungdomar??? Är nästan så man inte vågar bo kvar här. Dödsfall efter dödsfall, det är ju helt sjukt.. Vem fan är det som är så jävla grym att han har mage att ta så många unga oskyldiga liv?? Det är orättvist. Jag sänder en tanke åt alla ni unga som avlidit en orättvis död de senaste åren i Filipstad och åt era nära och kära som måste leva med sorgen. R.I.P.

Idag är jag på så himla pissigt humör. Haft feber också så va tvungen att sjukskriva mej :( undrar hur mycket jag missat nu egentligen,,faaan.. Snälla kan ingen få mej på bättre humör. dra en vits eller så. Längesen jag var på sånt jävla humör. HATAR!

En positiv sak har ändå hänt, var till Karlstad i söndags och köpte mej något nytt och sen Arvika igår och köpte bil :) wiiie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0