Walkin' in Memphis!

Men Tjaaa!

denna dag har jag som jag brukar säga fått ändan ur arslet och gjort lite av det jag skulle gjort hur länge som helst. Bra gjort Angelica! Äntligen!

Har dessutom hunnit med att hänga lite med Kristin Maria Evelyn Sandra och Frida också.. upp till Persberg hanns också med plus ett träningspass och lite umgängestid med Magnus och Jessie!

Det märks att jag inte rört det minsta på fläsket på ett braaa tag, det känns i hela kroppen. Känner mej som en senior på 75 bast eller snarare 92 och ett halvt.. kan bara föreställa mej hur det känns imöra och i ÖVERMÖRA! hmm .. då ligger jag nog närmare som en hundraåring utsleten på dödsbädden efter ett liv väl levt..

Nyss kommit hem från mina favoritsambos.. tittat på idol och en helt okej "tjej" film, som jag och J fattade tycke för,, och kan säga att karln i sällskapet också gilla den även om det inte skreks ut med jubel och applåder..

Jag har dessutom kommit fram till att jag har en dille för "Walking in Memphis" just nu.. Älskar den låten, man blir så superglad av den på nåt vis..

Nej vettigare saker kan skrivas på en blogg men detta är mitt lilla enkla liv.. digga det eller dissa det! It's up to you!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0