Lågvatten..

Idag mår jag inte särskilt bra kan jag säga,, mår riktigt kukigt om man nu får använda sådana ord.. känns som att jag skulle kunna börja gråta för allt och för ingenting .. Jag är riktigt anti mot världen idag .. den kan gå och ta sej någonstans..

Så varför dessa aggressioner ? varför detta skavande skoskav mot världen?

Jo det ska jag berätta för er .. det är ett jävla skitsamhälle vi lever i.. vi har ett bra land för övrigt fritt från krig osv.. men sen då? här går jag arbetslös utan att veta vad jag vill med mitt liv och utan att veta någonting om framtiden eller hur det ska gå runt ekonomiskt, väldigt uppiggande må jag säga.. faaaaan va jag hatar det här..

utan utbildning är det rent ut sagt hopplöst att ens hoppas på att få ett jobb, och hur ska man kunna veta vad man vill när man absolut inte har en enda aning om vad det finns för olika jobb och vad arbetsuppgifterna är i just dessa jobb.. verkligen en fin situation man sitter i..
jag vill bara åka bort. stänga av mobilen eller helst RÅKA glömma den hemma,. åka bort dit ingen vet var jag är.. bara åka och åka och för en stund glömma vardagen och slippa känna den ständiga stressen.. men tyvärr kanske det inte är så smart eller ens genomförbart.. eller är det det ? tanken har slagit mej ett mångtal ggr, men nu känns den mer allvarlig.. jag kanske skulle ta och prova, bara följa mina egna tankar och viljor, och skita i konskvenserna för en stund, gud vilken befrielse.. göra som man gjorde när man var liten , jag kanske skulle ta och rymma hemmifrån..

Och inte nog med det så tycker jag att allt krånglar för tillfället..har en känsla av att allt sakta faller isär.. känner en stor suck gentemot allt.. varför är det bara björnar som går i ide ? varför föddes inte jag till en björn? varför skjuter jag upp så mycket som MÅSTE göras hela tiden ? varför kan jag inte få känna att någonting känns underbart en dag som denna när allt känns skit, omöjligt och tvärtemot?

Tur att det snart är hälj så jag får något annat att tänka på, har verkligen saknat er Östersundare!


Kommentarer
Postat av: Caroline ;)

Kom hit ska jag muntra upp dej! <3

2009-09-09 @ 16:04:13
URL: http://wwwcarolinepilz.blogg.se/
Postat av: angelica!

Tack gumman! <3<3

2009-09-09 @ 16:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0