Solsken

Idag vaknade jag upp på en bättre sida än igår.. Idag mår jag mycket bättre och allt känns inte lika meningslöst längre.. sökte ett par jobb igår via mail, skickade mail till universitetet. vart på arbetsintervju idag och det känns som att det börjar lossna.. har fått för mej att allt kommer att ordna sej på ett eller annat sätt..
hur som helst, hur tråkigt och deprimerande det än är så ska jag iaf säga upp min lägenhet :( har inte råd nu när inga jobb finns.. så det blir att vackert flytta hem till mammsen igen, lite surt men gud va ja ska lägga undan och spara penGar om jag kan få något jobb framöver ;) då blir det en resa kan jag säga. det tycker jag att jag är värd..faktiskt..

Efter arbetsintervjun så bjöd min underbara mamma mej på fika på stan och sen tog vi en liten prommis i det fina vädret..

Allt känns plötsligt lite ljusare lite hoppfullare och jag känner nu igen mej själv igen,. jag brukar inte vara så låg som jag var igår.. den dagen var hemsk.. usch och fy och blä.. så här sitter jag med en förväntansfull känsla (varför vet jag inte) och lyssnar på Chris Cornell och känner att mitt liv faktiskt är ganska underbart ändå.. Imöra funderar jag på att dra till Karlstad för att söka lite jobb och hoppas på det bästa :)

Så har jag vart i Persberg idag och ätit mat hos mina svärföräldrar, grillat,. hur gott som helst.. och Alfred måste vara en av dom goaste ungar som finns.. såå söt!

För övrigt så är jag huuuur sugen som helst på att åka ut och fiska snart igen, speciellt när vädret är som det är idag.. på bilden ser ni min första gädda jag drog upp helt själv med lite assistens från Krille ;) vågar tyvärr inte hålla i den själv så jag fick Herr Lamberth till att ställa upp!






Tåålamod är fiskarens bäste vän ?!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Vilken härlig bild! :)

2009-09-23 @ 22:11:22
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0