Norrlands GULD!!

Jahapp nu var häljen över då .. hmm .. har vart hur underbart som helst att få ha er här och bara få rå om varandra, tack för det :)

På fredan blev det ju Ebbas kalas, bästa presenten va nog iaf en från hasse och kristina, den hade vi kul med hela kvällen haha.. sen åkte jag hem till M&J och efter en stund så kom dom, våran lilla extra familj från Northländ! och igår va vi upp till Persat och titta fotboll och sen hem för kräftmys ;) RIKTIG husfest skulle jag vilja kalla den festen och fyllan haha.. blev lite kaos ett tag men till slut ordna allt upp sej.. jag och krille knalla hemåt på morgonkvisten mot casa de stefán .. hem och drack samarin och kolla på girls of the plaboymansion typ halv 5 haha..

jag hatar farväl .. känns så sorgligt,.. men som tur är så ses vi ju till veckan på en kaffe jue haha ? eller hur var det ? ;)

Stefan ringde igår.. va så skönt att höra rösten på honom, jag håller på att bli galen (galnare än vanligt) här hemma utan honom, det är väl så att jag inte är riktigt hel när inte han är hos mej! Jag älskar dej mest av allt i hela världen!


 

Kommentarer
Postat av: Rapp

naaaaw mina älsklingar på bild <3



Hoppas att allt är bra Angie, kom hit snart och drick vin med mig!



puss!



ps, jag länkade din blogg på min sida ;)

2009-09-14 @ 12:24:09
URL: http://malinrapp.blogg.se/
Postat av: angelica!

Det är skit bra bara att det är hur tomt som ´helst här utan stefan :( men men snart är det hälj och då kommer dom hem :) hur är det själv? jag kommer hur jätte gärna som helst.. bara du säger till när så är jag där som en raket ;) haha..



Okej schyrre att jag få vara med där hihi ;)



puss!

2009-09-14 @ 13:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0