Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg!

"Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra"


Det känns mörkt ! oo så mörkt !


Nu är
han på väg hemåt, han med stort H han som får mej att må bra han som jag behöver så väldans mycket just nu. Han som har det där lilla extra, han som är bäst i världen! Snart om bara några dagar eller så så finns han här hemma hos mej, och herre gud va ja ska krama på honom. får nog ladda upp med plåster och idomin för här ska kramas tills det uppstår skavsår..

MÅSTE verkligen ta tag i massa MASSA saker imöra.. hmm känns uppiggande ! åååå blir så trött på det här..!




Angelica (hjärta) Stefan är lika med sant!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0