Från Sverige till Europa, Från Östersund till Filipstad

Godmorgon!

Nyss vaknat till liv igen. Jag och Krille skjutsa Stefan och Robin till tåget imorse. Va så sjukt trött, kanske sov två timmar i BÄSTA fall. sen upp kvart över 4 :/.. men men nu har jag vilat i ett par timmar så nu är återuppståndelsen nära..

Saknar dej redan. det är inte det att du ska vara borta en vecka för det går ju fort, utan det är att du är så hiiiimla långt bort.. men som du sa, om några dagar så vänder ni ju tillbaka och då kommer du ju bara närmare och närmare mej wiiiie  :) så nu sitter jag här ensam i Stefans lägenhet som jag ska ockupera med hjälp av lite medarbetare ;) haha..kul att jag har ett berg med disk framför mej att ta itu med :(

Idag kommer vårat EFTERLÄNGTADE besök från Östersund! Det gör mej såå glad :D

Nej ska slå en pling till mamma nu, kolla om hon har någon bil att låna ut till mej, måste faktiskt upp till persberg en stund.. sen så blir det ju tårta hos Therese m familj eftersom Ebba fyller :)





Worlds Greatest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0