Bläsch..

Sheena!

Blev inge Karlstad idag vilket gör mej en aning upprörd helt enkelt. hade tänkt köpa present till Ebba också som fyller 6 år imöra :) och kanske köpa en present till mej själv också.. men Nej så blev det inte.. får väl bli til veckan då ..

Persberg förut, snika kaffe hos hasse och kristina, och Nu sitter jag här och väntar på att Caroline ska komma in till stan så vi kan gå och fika :) jäkla fikande idag :)

Imöra kommer NI ååå gud va jag har saknat er, kan behöva eran upplysande tillvaro känner jag, och efter imöra kommer jag inte få träffa Stefan på över en vecka, kommer få abstinensbesvär , du är ju min bästa drog.. går aldrig att få nog av dej! 
men men veckan går nog fort förhoppningsvis..

Hmm vad ska man köpa till en liten tjej på sex år ? har ett par funderingar men dessvärre så bor vi ju i denna lilla sketna stad så chansen är väl inte så stor att man hittar DEN presenten.. men men det är väl som man säger tanken som räknas ?

hej och tack för mej!



Oslagbara nu och föralltid, det är nog vi det mohahahah! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0