Snoriga armar och en randig kind!

Mmm, Igår va nog den värsta dagen på länge, det va tårar och det va det ena och det andra,, någonting kunda ha slutat väldigt illa. och det känns skit,, längesen jag kände mej så förudmjukad, men nu är det väl okej, tror ja? har jag gett mej för lätt? är jag en sån tjej som bara slutar kämpa? NEJ Aldrig! Det vägrar jag att vara.. Jag kan inte sänka mej så lågt som de svagaste, det bara vägrar jag! Jag vägrar att bli så som jag själv är så mycket emot och har sett vad det gör med folk.. Aldrig i livet! men detta fenomen är en konstig grej, det gör att folk inte tänker klart, att folk gör konstiga saker.. fumlar runt som i en dimma.. jag känner mej illa tillmods, och jag måste komma över det här. jag bara måste. eller måste jag? vad är rätt och vat är fel? Kan inte bara något smart geni bara skriva en bok som jag sen kan läsa om vad som är rätt och fel.. det skulle vara så mycket enklare.. släng ner en sån ist för den där du slängde ner till oss för så längesen som bara gör att det uppstår bråk i flera länder, Gud! jag tror den skulle sälja mer! Jag skulle iaf köpa den!


Nej nu vet jag varken ut eller in längre! Usch! Längtar iaf till Halloween häljen, då ska jag mamma mikaela och stefan till dalarna till min morfar för han fyller 80år! skönt att komma bort lite.. synd att det är halloween bara, jag som älskar att klä ut mej. men men det kan man göra så mycket annars, fler år kommer, dessutom blir det ju maskerad a la Åsen till fredan.. skoj ,,. sen på lördan drar jag och min jessica till ullared :) det ska bli kul, och så 30års kalas för therese sen på kvällen på lördan ,, jag kommer va tröööööött!

Nej nu har jag beklagat mej nog länge,, jag har blivit en sån bitterfitta, ursäkta ordspråket! Nu ska jag ta och äta lite frukost och klä på mej sen ska jag ringa jessie och höra om hon vill med på en tur runt fernsjön, det är ju trots allt sol ute!

hej och tack för mej!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ta vägen förbi Vansbro/Dala-Järna hem och häla på mig vettja ;)

2009-10-17 @ 12:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0