Saknaden av en Snöängel!

Va ett par dar sen jag skrev nu så tänkte jag skulle skriva ett par obetydelsefulla och några värdefulla rader! Orkar inte skriva mycket av vad som hänt på sistone så det får bli en gåta för er alla som någonsin kommer att undra!

Idag har jag iaf träffat en av de människor som jag verkligen älskar mest av allt i hela världen! Ida kom hit över dagen och jag blev så sjukt glad över att se dej! Det var på tok för längesen sen sist.. Skärpning måste införas!!!

Nys kollat på Desperate housewives också, och jag måste bara säga att jag VISSTE att det va Susan! ;)
Snart kommer min smultronpuss hem..! mm då känns allt bra :)

Idag är också en sån där dag av saknad eller ordet som har en mer pasande klang är väl längtan.. Jag längtar till SRF2010, jag längtar efter mysiga vinterdagar med tända ljus, glögg och snööööänglar! har nyss fått höra att snön faller ner över Östersund så här dags och jag blir plötsligt helt galen av längtan efter er alla där öppe! hoppas verkligen vi kan ta oss dit på nyår! inget skulle vara bättre än att fira nyår med er.. för ni alla vet väl vad dom säger.. de man firar nyår med och vad som händer då visar hur det nya året ska bli.. om det ligger någon sanning i det är svårt att säga men ibland finns det stunder då jag gärna vill tro det! 

Förövrigt har jag blivit blond idag, lite skämt och sido.. det är endast en peruk som prytt mitt hår, en peruk som kommer bäras av fröken hellström hela lördan hahahahaha!

Nej nu får det va nog!

VINTERKYSS!! Ljuvligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0