Magsjuketider..urk!

Happ, igår kväll typ en kvart innan stefan kom hem från jobbet kände jag den där bekanta smärtan i magen, sån där smärta som bara magsjuka kan ge.. inget vidare måste jag säga,. Stefan fick bädda om mej och sedan väntade en helvetisk natt.. smärtan i magen sprängde, låg och bugade inför toan hur jävla länge som helst.. Låg på soffan och trodde att döden var nära, (jag blir så dramatisk och pluttig när jag har ont eller mår dåligt haha ) så fort jag rörde mej så kom spyorna i halsen och så fort jg reste mej höll jag på att svettas ihjäl fick hjärtklappning och höll på att svimma. efter ett x antal timmar lugnade det ner sej något så jag kunde gå in i sovrummet igen men resterande av natten va inte någon dans på rosor direkt,, hade hellre valt att bli riktigt jävla sjuk och att det sedan går över så fort man fått det ur sej, men icke, här ska det plågas, TACK!!!!!!!!!

Idag har jag knappt orkat röra en fena om jag så hade ett par, magen värker fortfarande, men nu kan jag iaf gå lite och resa på mej vilket känns som lite av en befrielse.. och som jag sagt förut så har jag VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN!!!! han va och handla förut så jag kunde få i mej nåt.. fil och proviva, och stått och öppnat och stängt en cola flaska för att kolsyran ska gå ut ( det ska ju visst va bra mot magen och magsjuka) köpt en tidning så jag ska ha nåt att sysselsätta mej med och inte nog med det så fanns en rejäl godispåse också med bland inhandligsgrejorna! Han är bäst och jag älskar honom nåt så grymt, trodde inte att man kunde va så här kär, men tydligen!

Förövrigt ska jag jobba imörakväll, KORS I TAKET! vill säga om jag är frisk nog för det ,, det känns väldigt osäkert vid denna tidpunkt men hoppas väl på det bästa,. så jävla typiskt att bli sjuk när man äntligen får ett pass!

Nej nu har jag gjort nog med prestationer för idag ,, nu ska jag bara lägga mej och röta i soffan, vilket är det enda min kropp pallar med tror jag, och böna och be för att bli frisk!


Till er: Puss och kram hela dan. Till mej själv: Angelica, bli frisk nu då ..SNÄLLA!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0