Hurra för mej :)

Idag är det ingen vanlig dag för det är Angelicas födelsedag HURRA HURRA HURRA!!!!

Jag är född torsdagen den 26:e oktober kl 01.08! Min mamma var först med gratulationer, hon hade hållt sej vaken för att skicka till mej precis när jag fyllde år :) kl 01.15 fick jag ett sms av henne och jag blev helt rörd. Jag älkar min mamma!

Så här stod det för att vara exakt :) :

"Grattis min lilla skrotfia nu är det exakt tjugo år sedan du såg världens ljus för första gången eller ljus och ljus det va egentligen ganska mörkt den här tiden för tjugo år sedan men du spred i alla fall ljus omkring dig och gav mitt liv en mening tack för att du finns ett jätte grattis och massor av grattiskramar
Mamma"

Blir nog en lugn födelsedag skulle jag tro. Jag och Stefan ska till mamma och äta smörgåstårta i eftermiddag sen framåt kvällen kommer Magnus och Jessica hit och fikar :)



Hurra för mej och ha det gott så länge! det ska jag ha iaf :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0