Bey Bey Persberg!

Tjosan hoppsan!

Igår lämna jag nycklarna till lägenheten. Va på ett sätt väldigt skönt, på ett annat lite jobbigt.. hade ju inte bott där så länge, och det har vart slitigt med alla flyttar hit och dit.. men nu för hoppningsvis dröjer det innan vi flyttar igen, jag pallar inte sånt.. alltihopa gick väldigt fort och smidigt egentligen,. jag och stefan flytta de "små grejerna" i ett par omgångar. sen kom hasse och hjälpte till med de större.. allt går så mycket lättare när man får hjälp.. Bey Bey Persat, i'm gonna miss you!

Vi hitta massa vi skulle ha och inte skulle ha på IKEA också.. fick tag på lådor till att ha under sängen, vi sprang omkring och bar runt på olika lådor för att prova om de skulle få plats under sängen med tanke på att den är så sjukt låg.. och tillslut hitta vi ett par, till en spjälsäng dock, men va fan shit the same.. vet inte om det kommer få plats så mycket i dom men men lite skit går det säkert i.. köpte galgar och lådor till mina skor med. så dom kommer undan.. men har ändå lovat att rensa ur lite, ..även fast jag gör utrensningar varje år så lyckas det alltid komma tillbaka lika många par skor.. konstigt det där..stefan tycker det är onödigt att en person ska ha över 50par skor, men det tycker inte jag, jag skulle gärna lägga på en nolla. om jag bara hade råd och plats..

på kvällen på fredagen åkte vi upp till persberg och börja städa, fy fan va jobbigt sånt är. värre en ett gympass haha.. helt svett,, mitt hjärta va sååå duktig, även fast han inte kan städa så hjälpte han till så otroligt bra :) sen va vi hem till M&J en sväng och sen hem och tog ett par glas vin till idol..

och Igår va det avslutningsfest för PSK! trevligt, trots lite brist på folk,, dancebattling är kul och intressant ;)

Nej nu ska jag filura lite här! 

Hej svejs! 


Kommentarer
Postat av: gabriella,

haha låter som du har samma problem som mig med skor :P niklas klagar alltid på att jag har FÖR mycket skor men jag skulle som sagt vilja ha flera :D

2009-11-15 @ 19:45:18
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0