Vad Skulle livet vara utan MUSIK??!!

HÄÄÄÄJ!!

Bytte gardiner igår i vardagsrummet, såg så tomt ut med bara de röda så nu åkte ett par vita upp också, fint blev det!
Imorse tog vi våra förnuft till fånga och gick ut i det fina vädret och tog oss ett varv runt Storbron! Sen hem och laga mat, så gott det gick med mitt invalidfinger, det mår inget vidare bra.. blev en jävla skåra :(
Ikväll blir det Angelica/Jessica som gäller, Gillar den tjejen! Desperate housewives får det bli :)

Imöra ska jag försöka ta mej iväg till Karlstad, hann ju inte dit idag, måste köpa något till syrran som fyller år på torsdag! att jag alltid ska vara ute i sista sekunden! Fattar inte! ;)

Musik är det bästa som finns, det är så mycket känslor inblandade! Jag älskar det!!! Jag är en sån som lyssnar väldigt periodvis på olika låtar och band, Just nu har jag kommit på att jag är väldigt besatt av The Hives - Puppet on a String! Väldigt bra låt, Kan inte sätta fingret på vad det är som jag tycker är så bra, den är bara så beroendeframkallande och mystisk, lite som nightmare before christmas eller corpse bride! Det gillar jag!

Längtar tillbaka till Stockholm, skulle kunna tänka mej att flytta dit, jag mår så himla bra varje gång jag sätter en fot där! Stockholm i mitt hjärta, det är nog lite så! Och så längtar jag nåt så grymt tills Nyår när vi får återförenas igen! Blir alldeles varm innombords när jag tänker på det! Såå underbara människor, och det är helt sjukt att vi lärt känna er och ni är verkligen bland de bästa i världen! Utan tvekan! JAG ÄLSKAR ER!!!!

Till sist kommer ett sånt här lite negativt stycke! väldigt intressant!
Jag tycker det är konstigt! Helt sjukt om jag får uttrycka mej så grovt! Jag gräver mej över hur det kommer bli! Och på ett sätt är jag väl glad, men på ett annat sätt så känner jag mej som en liten överbeskyddande mamma! Det är inget jag kan hjälpa, Det är bara så jag blir när jag bryr mej om någon! Försöker att tänka bort det, men det lyckas alltid, ALLTID nästla sej in i mitt huvud på ett eller annat sätt, antingen med hjälp av mej själv, eller andra! Det är äckligt!!! Massa som är så sjukt äckligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0