Tråååååkmåååns!

Okej första "seriösa" inlägget här då ..

Idag är en sån där typiskt grå dag, näst intill svart.. den känns så tråkig att jag nästan känner ett litet ynka hat till den.. Ni vet en sån där typisk höst dag, då man inte har lust till nånting fast ändå, är det just det man absolut inte alls vill göra alls, just ingenting,,

Vore det för mycket begärt med en liten liten uppmuntring i denna vanliga ordinära tråkiga vardag, Gud?

Kanske känner jag sån avsky till denna dag bara för att den började med en sjuhelsikes natt, jag drömde massa mardrömmar, och mådde illa hela natten ,, så man kan nog säga att jag vaknade på fel sida..

Nej nog om det tråkiga nu, går ju inte an att sitta och älta problemen så här, det blir ju saken inte bättre av .. så därför växlar jag över till något mycket mer positivt och glädjespridande..just mina nära och kära som jag tillbringat en hel hälj med..
Spenderade lördagen i Persberg, med tältning, och mys ..
Finns egentligen inte ord till hur tacksam jag är att jag har er alla.. JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER!! Det kan ingen ta ifrån mej..


Nej nog tjatat.. tack och Hej för mej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0