Lill-Lördag Javisst!!



Igår blev det umgänge på högsta nivå med Fröken Strömberg och påsen i lådan, och vi lämnade inte en droppe till slasken.. Alltid lika trevligt.. som sagt vad är det med oss och onsdagar? ;)

Snart är det marken och det förknippas med höst..Och jag kan inte påstå att jag vill hälsa den välkommen,.. ännu mer regn och rusk, en utomlandsresa skulle inte sitta fel och ladda batterierna lite..

Men jag har ju iaf lite att se fram emot..

Det är ju trots allt marken snart
Våra kära vänner från SRF kommer om ett par veckor
Ska försöka ta mej på Lars Winnerbäck
Takida med tjejerna på Nöjes
Sen finns det ju någon eller några som fyller år :)
Till vintern, blir det ut på isen och försöka få upp en fisk eller två
GLÖGGmys och Luciavak
och massa mer ;)

Nej nu va jag allt lite väl långt fram i planeringen tror jag,, men aa skit samma :)

Ska försöka ta mej upp till Långban idag och ta mej ut på en rejäl ridtur i skogen, det skulle va skönt, va ett tag sen nu ..

Nej nu blir det att tillbringa lite tid med den där platta fyrkantiga saken som samlar damm, sen blir det ut och snurra!

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0