Höst på min planet!




Häääj!

Tänkte berätta lite om häljen, har tyvärr inte blivit någon uppdatering då så därför kommer detta inlägg kanske bli aningen långt ??! äsch det spörs och se.. jag börjar väl då..

Fredag: Fantastic Four begav sej ner till Karlstad för att se en bio,. skulle ha sett Inglourious Basterds men det blev tyvärr något fel på bokningen så det fick bli Public Enimies ist och den va skitbra, Älskar att umgås med er! Finns inge bättre! Sen kom vi väl hem, Jag och Stefan hade gör träligt och började fundera på vad vi skulle göra,, Inget ljud på tven hade vi heller så vi börja göra våra egna röster till karaktärerna,, funka bra en liten stund men efter ett tag blev man lite distraherad av undertexterna, så vi hittade på något bättre , vi satte igång att leka gömma nyckel ca 01.15 haha .. så typiskt oss..

Efter ett tag så gick vi iaf och la oss, men hann inte sova så mycket, för kl 05.00 nånting? så blir jag väckt av att Stefan säger åt mej att titta ut genom fönstret, Han har vaknat av att någon knackat och plingat på dörren, utanför står en ambulans, en brandbil och ca 15-20 brandmän. och det gick plötsligt upp för oss att det lukta brandrök i hela lägenheten .. inte något trevligt uppvaknande precis.. Vi förstod att det brann någonstans men hade inte en aning om vart .. allt detta fick mej att minnas när det brann hos oss i Brattfors,, fyyy , värsta känslan! vi slängde iaf på oss och sprang ner för att se va det va.. i rummet vägg i vägg med Stefans sovrum hade det tagit eld vid någon micro.. men som tur var så hade branden inte spridit sej.. så vi fick snällt gå upp och lägga oss och sova i brandröken ,. mysigt..

Några timmar senare va det dags att gå upp för vi skulle till Kalhyttan, va dags för OLW olympiaden. och som väntat så vann Stefan överlägset.. men han var inte den enda som fick pris. t o m. jag fick pris och diplom för att jag hjälpt till vid mätande och liknande :) haha.. Sedan va det upp till Persberg .. Matchen slutade 0-1, asså fattar inte det är ju som förgjort.. 

In till stan igen , jag kände plötsligt ett sug efter våfflor så vi åkte till Ica och köpte ett våffeljärn.. världens sämsta köp. underplattan va lika kall som en bakgård en ruskig vinter (va nu det är för uttryck ?) så det blir att byta det idag.. Sen blev det en eftermiddagslur och så upp till Åsa och Mattias.. ett glas vin och två glas vin och tre och fyra och sen va man nere hos Jocke.. va en sväng till det nya stället och kolla lite och träffa ett par schöööningar !  

Och igår tror jag inte att jag gjorde ett skit.. så såg min sista hälj i augusti -09 ut..


Idag ska jag iväg och titta på en ny häst .. sen får vi se vad dagen leder till..

Guldstjärna utdelas till den som orkat läsa allt detta!

PUSSPUSS!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0