Gråa dagar..

Jahapp änu en regning dag , vilken överraskning.. kuuuul... har du verkligen något mer kvar i blåsan du där uppe ? jag undrar det jag ...

Magdansen börja igår igen haha, sjukt kul men herre gud va svett jag va kan jag säga..vad mycket muskler det egentligen finns som man inte har en aning om förän man känner pärlorna sippra nerför pannan och man vaknar med en konstig krypande smärta dagen efter, även kallad träningsvärk..

nej nu har jag inget mer vettigt att skriva , så istället tar jag och slår en pling till bästaste Jessica..


Vi hörs när vi hörs....

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

magdans, det låter kul;)

2009-08-26 @ 18:55:26
URL: http://godingsam.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det är skit kul , en annan sak hur det ser ut men det är skit samma.. börja vett ja :D

2009-08-27 @ 00:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0