Dilemma.

Tjosan Hoppsan! Du ser, vi möts igen kära blogg.

Jag har ett litet dilemma, om häljen nämligen. Jag är bjuden på 25:års kalas för Linda i Karlstad vilket skulle vara väldigt roligt att gå på. Sen så har jobbet gruppfest, vilket också skulle vara skit kul att gå på. Lära känna jobbarkompisarna lite mer. Men i nuläget så vet jag inte om jag har skjuts varken till Kalrstad eller Karlskoga så blir kanske att vackert sitta hemma på lördag,. Hmm egentligen skulle det väl inte göra så mycket ,skulle vara skönt att bara ta en hemma hälj, har liksom tröttnat på att gå ut och festa, det känns inte lika kul längre. Men för tillfället så tycker jag att den där hemma häljen kan vänta ett tag och inte infinna sej just på lördag när jag har massa inplanerat jag vill göra. Aja det märks vad som händer.

Nu tror jag att jag ska ta mej en dusch (varm sådan) ett vinglas (kallt sådant) och slänga mej på soffan och bara pusta ut. Min kropp känner att den behöver det. Är supertrött och ont i hela kroppen. Så tillsvidare, Ciao!


Ps. Fick ett "kedjebrev" av min farmor idag på posten :) :

En kram är ett sätt att dela glädje och sorg på.
Kram är till för alla dom som vi bryr oss om.
En kram är nått fantastiskt.
Det är underligt vad en Kram kan göra.
Den fungerar överallt på alla språk.
Kram behöver inte batteri och inga reservdelar.
Låt denna Kram fortsätta.
Sånd KRAMEN till dina vänner och till de du tycker om.
DU HAR JUST FÅTT EN KRAM.

Många kramar från farmor


Min farmor hon är söt hon :)

Kommentarer
Postat av: Jonas

om jag hade bott närmare hade jag skjutsat dig=)

2010-03-26 @ 03:05:37
Postat av: angelica

Tack Jonas, Det känns bra :)

2010-03-27 @ 13:20:44
URL: http://frudoddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0