PS.

Höll på att köra av vägen nyss. 2 ggr till och med. Det är snorhalkigt ute nu. AKTA ER!!!! Gled rakt ut i korsningen. Var en jävlans tur att det inte kom en bil på stora vägen eller ännu värre en lastbil. Då hade Angelica blivit mos och stackars bilen med.

Hade kollat fel igen. tjejträffen var nästa tisdag men det slipper ju jag för jag jobbar ju då ^^ tsss. Tur jag får något vettigt att sysselsätta tankarna med nu, börjar få allt för mycket tecken på att bli helt vrickad och senil.

Och till det sista så är jag förbaskat sugen på ett riktigt kalas nu snart :) får väl se om det blir till häljen kanske. Jag känner att jag måste fira :)

PUSS PUSS i Stora Lass! *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0