Happy Friday.

En vecka gjord på nya jobbet och två veckor kvar av utbildningen . hmms är fasen hur jäkla nervös som helst ändå för när man ska börja på åf:en på riktigt. men det får väl lov att ordna sej.
Va så skönt imorse, jag kände mej faktiskt utvilad när jag gick upp och jag kände ett hopp om att jag kanske skulle klara av hela dagen utan hjärnsläpp och att den skulle bli superbra.. ca kl 13.30 gick det upp för mej att jag faktiskt fortfrande var pigg som aldrig förr. rastlös som jag var efter att jag blivit klar med övningsuppgifterna började jag snurra på min kontorsstol, sjunga/nynna oförståeliga visor och trippa takten med tårna i golvet och utbrister till mina jobbarkompisar. -Har ni tänkt på att jag är pigg fortfarande? Det var inte något som ingen inte märkt precis.tydligen. efter det så fick jag höra att jag tydligen "gjorde" flera av deras dagar, med mina dumma frågor och konstiga tankar och min spontana förmåga att säga precis vad jag tänker på precis när jag tänker på det. Jag var tydligen "Gruppens lilla färgklick" det är väl bra, eller ?! och dom blev tydligen glada av mej, och det måste ju vara bra, eller hur ?! :) haha
Eftermiddagen blev sådär, hamna först en liten stund i en liten nerförsbacke där kroppen ville protestera eller rättare sagt hjärnan. men efter några koppar kaffe så var den top notch igen, eller hmm lite för mycket om man säger så. jag blev flummigare än en haschrökande glidare från Amsterdam. Jag och Sonja flippade ur totalt. Ni vet sådär när man kan skratta åt allt även om det inte ens är kul. Det gick verkligen inte att sluta. Är inte Charlie-Achmed världens roligaste namn?? hahahaha.. ni ser, det är inte särskilt roligt alls men det skulle ingen kunna tuta i mej vid den tidpunkten även om dom försökte till sitt yttersta.

Vill också påpeka att jag hamnat i en så grymt skön utb.grupp och våran utbildare gillar jag också :) hon sa idag att hon inte kunnat "slappna av" så någonsin med någon tidigare utb.grupp hahaha.. händer alltid nåt kul eller något sjukt och roligt samtalsämne. t ex så har jag fått veta att ryska springare har liten s**pp , hahahha..

sitter nu och tar mej en mun vin och firar att jag tagit mej igenom första veckan. blir kanske ett glas senare med mina flickvänner, å jaa, jag har de bästa flickvänner man kan ha :)

innan jag säger Hej Då, så ska jag ge er något att fundera på: Hur gör fåglar när dom parar sej?? Har killen en liten pillis där inne i fjäderskruden eller???? Om ni vet svaret så skulle jag vara mycket tacksam om du/ni kan tala om svaret för mej så slipper jag fundera mer på det, Tack! Hej Då!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Nej, jag tror det är hål mot hål på fåglar.

Fattar inte riktigt hur det går till. Men jag tror inte det finns någon liten pillesnopp iaf :)

2010-02-20 @ 11:31:16
URL: http://cornelial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0