Uppdatering

Hej Bloggis! Trodde nästan du hade torkat ihop, men jag ser att du ännu hänger kvar på rangliga urmärgade ben! Bra jobbat! You make me proud man!

Tänkte jag skulle uppdatera med ett litet inlägg, inget märkvärdigt, du vet ju hur jag är, men bara något du kan livnära dej på tills vi ses igen!

Orkar inte skriva massa som har hänt i mitt liv och vad jag har hållt hus med, ska jag vara ärlig så var det så längesen jag skrev något här att jag knappt kommer ihåg vad som hänt sen sist. Så kan väl skriva lite om vad som händer framöver istället, så har vi något att diskutera nästa gång, typ om hundra år eller så, men vem vet allt kan hända vi kanske ses igen när du minst anar det, kanske imorgon kanske nästa vecka kanske efter jul, eller kanske som sagt om hundra år om vi båda lever och mår bra.

Nej kanske dags att prova något nytt och skriva något vettigt?..........Nääääääe, sån är inte jag! Jag skriver precis vad jag tänker på när jag tänker på det och så blir det som det blir, så innan jag fortsätter vill jag bara förklara att jag inte är så galen som jag verkar i verkligheten, ja menar jag pratar ju till en blogg som om det vore en riktig levande varelese. Jag förstår hur det verkar, men vad kan jag säga, vissa har en "ser du stjärnan i det blå-sjungande" syrsa med hatt på axeln som talar om vad man ska göra och jag har en blogg som lyssnar till min som alltid överfulla hjärna. Whats the different liksom?

Så vart var jag nu, jag måste sluta att sväva iväg sådär. Det är verkligen inte bra för folk, eller är det? Nej fan nu är jag där igen! Vad är det för fel på mej? Ska jag inte kunna skriva en enda mening utan att det ska vara precis det jag tänker på för tillfället? Okej sista försöket till att skriva något som inte bara ploppar upp i huvudet utan att jag hinner tänka på vad det betyder, vad jag menar, eller om det ens har någon betydelse över huvudtaget.

Jag harklar mej och tar ett djupt andetag inne i mitt huvud. Bära eller brista.

Såååå, häromdagen fyllde min lillasyster år, vill bara passa på att skriva ett grattis till henne! Och ett grattis till mej som har namnsdag idag :) Och på fredag fyller Stefan år, och är så spänd på vad han kommer att tycka om min present till honom. Hoppas han blir glad!

Sen om två veckor så ska vi åka på Spa över en natt och äta god mat och bada och behandla oss och bara mysa! Ska bli såå underbart att åka bort lite! Och sen helt plötsligt är det jul! Och någonstans däremellan måste jag köpa klart alla julklappar! Hur ska detta hinnas egentligen??

Kom på en till sak, Jag vet inte om du kommer ihåg detta Anna, men iaf så ser jag jätte mycket fram emot att komma upp och rida i vintermyset någon dag när man är ledig, skulle va sååå kul :D, och förresten, om du inte kommer ihåg att vi prata om det så lova iaf du och Emma det på PSKfesten :)

Nu ska jag surfa runt i två minuter till och kolla om jag hittar något fint att internetshoppa, sen ska jag sova, klockan ringer 05.55 Ciao!

Förretsen, glömde nästan. Fick reda på idag att jag är nominerad till "Årets medarbetare" på jobbet, haha :) Står mellan mig och två till, och jag var den enda på "Åf" :) Det vore något att skriva till i CV:t om man skulle vinna :) men det tror jag inte, känner att det är ganska hård konkurrens då jag tex tävlar om titeln mot min utbildare som jag hade när jag lärde mej detta jobb :) men men kul och vara nominerad iaf :) känns ju som att man gjort något bra iaf, och hörde att det var cheferna som hade nominerat folk :)

Nej som sagt, hej då så länge och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0