Picknick på vårt vis!

Tjohopp igen!

Har inte  haft någon dator på ett tag.
Nu är iallafall Stefan hemma hos mej igen, vilket är hur skööönt som helst.! Fredan va vi på kina och åt och sög på en öl sen efter det bio, Flickan som lekte med elden..sedan va jag fruktansvärt sugen på en iskall till så vi knalla iväg till Alexander. va typ bara vi där haha. sen blev det tydligen kalas.

På Lördan va det match mot Olsäter , mina och jessicas favoriter.. INTE!! usch , men älgen va inte med den här gången iaf haha :b.. sen upp till Långban för att kolla in de nya hästarna :) mmm måste upp snart och ta mej en superlång tur känner jag .. jag behöver nog det!
sen så åkte vi hem till Stefans föräldrar och åt grillat mm , väldigt gott! och så in till stan och blev frestade av ett förslag från Kristin.. så blev det, vi föll för frestelsen.. Jag kan säga att jag kommer ta det vääääääldigt lugnt med mitt ständiga busande nu ett bra tag framöver iaf.. kvällens bravader slutade med att jag nu sitter här med en stukad hand, en bula på ca 6cm i diameter i huvudet samt nackspärr som aldrig förr... huuua! typsikt mej, eller ?

Igår kväll hade jag och Stefan våran picknick som vi pratat om så länge att vi skulle ha.. På en filt i ett vardagsrum kl 21.00 satt det en gång en vintant och en ölgubbe och myste till en söndagsfilm.. haha.. Vi hade dukat med räkor baguetter ost och kex och melon haha.. jag åt tills magen nästan sprack kan jag påpeka.!
Som jag sagt förut så har jag världens bästa pojkvän! Så det så! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0