Filliokus!

Tjaaa!

Jahapp! Börja fredagen med en Karlstadstripp för att se Sonic Syndicate och Takida! Otippat nog så såg jag inget av dem, hade tjatat om att det va viktigt att se S S men när vi väl kom in så träffa jag massa gaaamla kändisar så det blev mest att sitta i baren och dricka! inte så att man hade valt rockbaren heller utan tog den typ längst bort så jag varken hörde eller såg något alls! men men, sånt där lär man sej av, eller det borde jag nog gjort vi det här laget så jag får väl lära mej att leva med det! Jag måste tillägga att Corre, Cornelia Libäck Is the Shit!!!!!!!!!! Bättre tjej får man leta efter, det kan man kalla "TUFF TJEJ!"

Lördagen så va vi upp till Åsa och Mattias en sväng! Så sjukt fint med bebismage tycker jag :) Sen mötte vi Magnus och Jessica och åt åp kinesen, va hem en sväng till oss och drack vin och kolla på tv och sen till Johan! Jag chockade en del, men det är sån jag är take it or leave it, ni tror ni vet vem jag är men icke, mohahahaha! Kul att ingen vet vad jag pratar om. som vanligt då ;)
sen fick vi för oss att dra ut nånstans men tröttna så fort vi kom ner på stan så ist gick vi hem till oss igen och drack glögg och kolla på de mest sjukaste vidrigaste filmerna ni kan tänka er! hahaha HEEEELT SJUKT!

Det är bara så det är , Fantastic Four har blivit en legend! Det är så det ska va!

Och nu kommer det sjukaste av allt! igår kl 18.30 befann sej jag och mamma hemma hos Diana! Skulle va ljusparty och sen någon seans där man pratar med ett medium som berättar om en själv och kan få kontakt med andar, va helt sjukt, allt stämmde, och allt detta genom att bara titta på mej och fråga va jag hette. Jag har aldrig varit på något sådant så detta va helt nytt för mej! Jag gilla killen måste jag säga, han var homosexuell och pratade konstant och hade ett ordspråk som fick många att skämmas, jag gilla han skarpt haha!Det första han sa när han peka på mej var att han samtidigt som han skratta ojjade han sej på ett lustigt vis, det var tydligen mina guider som var helt roliga och flummiga och väldigt konstiga hela bunten! detta satte ribban för kommande 15 minuter! den speciellaste var tydligen en stor härskare, typ japan eller kines, men inte samuraj mer en torped, ni tycker säkert att jag är het sjuk att jag tror på sånt här men allt prat om denna guide var så bekant jag vet att det är så, för hans uppgifter stämmer så bra in på mej, det är han som gör att det blir lite kaos i mitt huvud men det enda han vill är att få mej att besluta saker för det har jag svårt med, annars bara fladdrar det tankar runt i huvudet på mej, berättade han! Mamma satt och skratta under hela seansen för allt han sa var så mej in på pricken!

sen fick vi kontakt med flera andar som jag tror var min mammas mormor alltså min gammelmormor, och sen tror vi att det va min gammelfarmor och farfar men är inte riktigt säkra, måste prata lite med farfar om det! till sist fick vi kontkt med en väldigt gammal liten farbror med väldigt dåligt med tänder, och pratade på dialekt! Mamma sa direkt att hon trodde det va Henfrid! Henfrid var morfars kusin som varit som morfars bror under hela deras liv eftersom Henfrids hela familj dog i spanska sjukan när han var liten, han fick då flytta hem till morfar och hans familj!

Henfrid:
(Henfrid kom från ett ställe i Dalarna där man pratar ganska mycket dalmål.)
Det jag kommer ihåg av Henfrid var en snäll gubbe som var snäll mot alla, speciellt alla djur, han tog hand om möss och ekorrar och fåglar som om de vore hans husdjur och han samlade på allt. han var även konstnär och målade väldigt mycket möbler och tavlor, jag kommer ihåg att jag var där en gång när jag var liten, han lät mej välja en tavla, vilken jag ville! Jag valde en med en kanin på! jag kanske var 4 år!
Efter det här har jag inte många minnen , jag vet att jag var där när jag var runt 8 och kanske till och med senare, sedan minns jag bara kistan och begravningen som ägde rum för kanske tre år sen nu ! han var en cool man och en cool gubbe som rest runt i hela världen och upplevt mer än någon annan! det finns många historier om Henfrid men detta är vad jag minns starkast om honom, han var en bland de snällaste människor ni kan tänka er!

Mediumet berättade vad han sa till honom.(jag berättar i korta drag!) Han sa att det va viktigt med min sömn, att det va viktigt att jag hade bra skor på fötterna för han sa att det va något med vristerna. och så sa han åt mej att om något händer, något jobbigt eller så så ska jag tänka precis som att det som har hänt har hänt nu ser vi frammåt ist och bearbetar detta. Ist för att bli hysterisk och bli uppstressad osv! Jag blev helt tårögd när han berättade om henfrid, för allt han sa om honom stämde så väl in, han berättade att det var en väldigt väldigt speciell man och att komma in i hans hem var verkligen en upplevelse och något utöver det vanliga.

Det är sjukt skumt, jag har haft väldiga sömnproblem och är ofta väldigt trött fast jag sovit hela natten (detta berodde tydligen på mina andliga resor i sömnen) jag får problem med mina fötter om jag går i dåliga skor för länge, det värker i vristerna så jag får svårt att gå. och det där hysterisk när något jag inte räknat med händer stämmer in precis! det roliga var att Diana börja skratta så fort han börja prata om skor! för hon hade nämligen hört mej klaga på jobbet för att jg hade ont i föttera och funderade på att gå hem och byta skor, senare på dan såg hon mej med träningsskor på stan :b haha

Hur fan kan han veta så mycket ?????? ni behöver inte tro på detta men om ni hade vart där så hade ni blivit häpna! Jag är chockad!!!!


Nej nu har jag massa att ta itu med, blev vääääldigt långt detta! skönt att få lätta huvudet och hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0