SJUKT!

Varför i helskotta ska man gå och bli sjuk för?? Väldigt onödigt enligt min åsikt. Men vem lyssnar på mej? INTE BACILLERNA IAF! Är så sjukt jävla förstörd i hela kroppen nu! Och känner på mej att jag kommer förbli det ett tag. För när jag blir frisk hade jag tänkt ta svinis och då blir man sjuk har jag hört. Iaf så antar jag att jag kommer att bli det eftersom jag verkar ha universums sämsta immunförsvar. Bara jag är frisk till Jul och Nyår. Fy vad jag skulle grina annars.. HOPPAS HOPPAS HOPPAS!

Nej Nikki blir det nu och hoppas på att min pojkvän kommer hem från Karlstad snart så jag kan få pussa på honom innan han åker iväg till jobbet!

Bey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0