Kära Tomten!!!

Hej !
Firade Stefan igår i Persberg. Firade Stefan idag hemma. Kerstin hon är allt suverän på sina sångtexter hon måste jag säga :) Presenten verkade gå hem, skönt! Får ångest av sånt, jag vill så gärna göra folk glada men det är så svårt med presenter. speciellt utan en önskelista. Så för att underlätta för tomten och andra nära och kära ska jag börja skriva ner en liten önskelista här tänkte jag!:

  • En Potatissticka
  • En Noppramaskin (en som tar bort noppror på kläder, vet inte riktigt vad det heter)
  • Presentkort (Är alltid bra)
  • Pengar

Hmm sen har jag inte kommit längre om man inte räknar med de vanliga önskningarna som en jorden-runt-resa eller ett slott eller fred på jorden. Så jag får nog klura lite och uppdatera den vid ett annat tillfälle.

Nu ska jag slänga mej på soffan, min mage är alldeles för mätt av tårta för att orka hålla sej vaken!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0