Glasögonorm!

Jepp. Det är en sån där glasögonorm jag kommer bli i fortsättningen :b Inte på heltid dock, men på jobbet .. Var och kollade min syn igår och han sa att jag behövde ha glasögon på mitt jobb, då mina ögon var översynta, eller nåt sånt där? Vad nu det kan betyda? Jaja, vad som helst som får min huvudvärk att försvinna :) Har ju haft så mycket huvudvärk, och det beror antagligen på att mina ögon sitter på helspänn ca 9timmar om dagen framför datorn. Så mina nya glasögon som jag inte bestämt bågar till ännu kommer inte att hjälpa mina ögon att se bättre bara så att de slappnar av, lite som fotmassage för fötterna ni vet :) haha..

Och sen har nog mamma och morfar kommit på vad det är för fel på mej, varför jag mått dåligt så mycket. Alla symptom stämmer in så det nästan är kusligt, har ju fått massa mediciner som jag ska äta men som jag inte vågar. Jag hatar att äta mediciner. Och är det nu så att jag får göra det där testet som inte syns på vanliga blodprov, så kanske jag kan få riktiga piller som jag blir bra av. Morfar hade hittat en artikel om en tjej som haft samma symptom och gått till sjukhuset som sagt att hon var fullt frisk, men hon hade inte gett upp. Och tillslut så kollade dom det där testet och de hittade felet, och hon fick ett helt nytt liv. Det enda är att vårdcentraler inte går med på att göra dessa tester, det kostar väl för mycket eller nåt..... Men på den där sidan på internet så fanns det också med vad man skulle säga till doktorerna om de vägrade att göra testet. Så mamma är skitförbannad och ska göra allt för att jag verkligen ska kunna kolla upp vad det är som är fel med mej! Sköööööönt!

Nej shit va klockan blev mycket. Måste ju in i duschen och sen sätta mej i bilen mot Karlskoga!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Hahaha men välkommen in i klubben får man väl säga då =) jag mena nu är vi ju två glasögonormar på deltid haha. /Sonja

2010-06-19 @ 14:24:55
URL: http://www.sonjaforslin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0