Tuschpennor

I brist på fantasi så döper jag inlägget till det första jag fick syn på här hemma. Intressant eller jävligt okreativt!

Dagen har hittils erbjudit korvgrillning hos Therese Christian och barnen och hmm inte så himla mycket mer faktiskt, bara slappismorgon. Sitter och funderar på om jag skulle ta och pallra mej upp till bandymatchen vid tre och frysa och hejja på min pojkvän eller om jag ska stanna hemma ta ett bad och avnjuta ett glas vin till underbart bra musik. Hmm nu vet jag vad ni alla tänker att jag ska göra som känner mej väl, och förmodligen kommer det nog bli som ni antar också, men men får se, skulle ju va kul att titta lite på matchen. Aja. kul förresten för er att läsa mina diskussionsämnen i huvudet just nu, sorry för det!

Ikväll blir det någon drink skulle jag tro.



.....Allt kan hända..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0