På väg..

Nyss hemkommen från Karlskoga! Vart på intervju med Uniflex, fick sitta och intervjuas och göra ett prov, matte och stavning och återberättelse av historia och massa annat. och det på tid. Blev en aning nervös. och folk som störde utanför, börja fundera om det va med flit ett tag för att testa om jag palla stressen..men det gick superbra :D Blev erbjuden ett jobb på direkten men sedan funka det tydligen inte för det hade blivit något missförstånd på grund av att en hoppat av eller nåt sånt. Men dom var väldigt intresserade av mej sa dem och ville ha mej så ska komma tillbaka på tisdag på en kandidatdag och fler intervjuer med själva företaget och då får jag veta om jag får något jobb. buuuhh, är så himla nervös, men samtidigt känns det så himlans spännande. Känns kul att flera tror på mej! Yey Hurray för Mej!

som sista spalt vill jag tillägga att jag absolut ÄLSKAR min jobbcoach. Hon är bäst, så himla go och rolig på nåt vis, och så har hon hjälpt mej så himlans mycket. Ringde till henne efter jag hade kommit ut därifrån, hon blev skit stolt och sa att jag skulle hälsa stefan att han borde vara stolt över mej och att han skulle bjussa på en flarra vin och finmiddag och bara vara snäll och rå om mej ikväll. HOPPAS ;) haha.. Allt detta känns så spännande!

Hejsan Hoppsan! // Happppy Me :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0