Massa bra!

Hej hopp, några dar sen sist.

VARNING! Detta kan komma att bli ett långt inlägg. Så himla mycket som hänt !

Japp har hänt en hel del. I fredags så var vi upp till Persberg och åt tacos. Hasse och Christina har ju kommit hem nu från deras karibbienkryssning. VILL OCKSÅ! fick lite souvernirer och så :) Sen in till stan och blev en sväng förbi Munkeberg. På lördan så va vi till höna, och det hände en så sjukt komisk grej. Har inte skrattat så hysteriskt på så kort tid så intensivt någonsin, och ni som känner mej väl borde veta att då är det fan illa :D haha. nämner inga namn men det var bland det roligaste jag sett någonsin hahahhahahahahahahahhahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!! döööööör bara jag tänker på det. ni som verkligen vill veta får fråga, orkar inte skriva allt här.

Söndag var det Alla Hjärtans Dag, och den blev super. Va till karlstad och åt mat och gick på bio, sen hem och kolla på baksmällan och bara myyyyste som bara vi kan. Fick världens bästa alla hjärtans dag present också av min älskling. JAG FICK EN BILJETT TILL SONISPHERE; JAG SKA SE MAIDEN OCH NIKKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kan inte fatta det, jag som tjatat hur jävla länge som helst om att jag måste dit, men inte blivit av att jag beställt biljett, så fick jag en av Stefan! <3

Sedan som sagt så har jag ju fått jobb :D känns så himla underbart. Första dagen på jobbutbildningen var igår. och det är så sjukt mycket att ta in. Massa koder, siffror, datasystem, kommandon och krångliga ord och saker. fattar inte hur jagska lyckas lära mej det. men det går nog. ska göra prov imöra eller på torsdag :/ nervöst. 4 prov på tre veckor. Shiiiiiiiiet!

Sen till sista spalten. Min otursdag var idag iaf, bilen stanna på vägen till jobbet, fick ta taxi både till karlskoga och tillbaka till bilen. 600spänn för taxi och typ 400 för bil. 1000kr fattigare tydligen. FY FAAAAAAN!! jaja nu drar jag till lollo och snikar fika.

Hej så länge!

PS. JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEE STOOOOOOORRRRRRRRRRRRTTTTTTTTTTTTT Grattis till min allraste bästis Ida som fyller år idag, och så till Nordwall också då :) Puss and congratz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0