Är gäddan en fisk??

Ja jag undrar jag. Så mycket som rör sej i skallen på mej just nu, när ska det sluta att snurra?? Börjar bli trött på denna eviga berg och dalbana. Har så mycket tankar om precis allting. Personer, hur dom har det varför dom gör på vissa vis och hur dom tänker. Händelser, som händer hur?  var? och Varför? Vardagsstressen är mej hack i häl och sliter och drar i varenda hjärncell. JAG HATAR ATT INTE HA ETT JOBB! Jag vet att skulle jag bara få ett jobb så skulle så mycket lösa sej. SNÄLLA ge mej då! Men men man kan väl inte få allt uppdukat. Nej man måste kämpa här i livet. Det har jag fått lära mej. Lite som att kyssa många grodor innan man hittar sin prins. Tack och lov att jag slipper det iaf. Min prins har jag redan funnit. puuuh. Lucky me!

Inte nog med det så har jag kommit på ett yrke som skulle passa mej så ypperligt, jag tror att jag skulle trivas skitabra med det. Men för att söka dit så måste man först göra ett arbetsprov, vilket inte låter som det enklaste. sen måste man ha Engelska B vilket jag saknar. Men har faktiskt skickat mail till komvux, för vill faktiskt läsa upp det. det fanns ju liksom inte riktigt tid till det under gymnasietiden :/ och sen (för att inte göra det lättare för mej) så ligger skolan i Eskilstuna :O Ska jag bara flytta dit då då ? Under tre år eller va det blir ? Det har jag inte direkt någon lust med. Bara lämna Stefan sådär. Det vet jag inte om jag skulle klara av i längden. Jag menar tre år och typ inte träffas något. det låter förjävligt måste jag säga. Har ju funderat på förskolelärare också, så får se va det blir.. GAAAAAAAAHH jag blir stölli på sånt här. Kan inte allt bara ta en paus så man hinner andas ut och tänka igenom saker och ting?

Jaja, måste ringa några samtal nu. Sen ska jag på föreläsning.

BEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0