En Hälj av bravader och trötthet!

Hej igen då!

På fredagen vankades det kalas på Apelvägen, maskerad! började kvällen på hertigfilipsgatan med nollan himself och något som måste vara bland det otäckaste till pojkvän jag kan tänka mej, när han har ett långt blondt hårsvall längre än mej och en lugg kortare än Kenta Gustavsson under sina bästa dagar så känner jag att det är ett litet varningstecken, men så är det väl att va rockstjärna ;) haha. synd att vi inte kunde va med hela kvällen men men .. även om jag gick hem tidigt så blev det inte mycket sömn för det, kl. ringde 04.00, bara att gå upp efter en timmes sömn, bege sig till bussen för en 5 timmars bussresa, ingen sömn där heller, fick stå i kö 2 timmar för att komma in , va fan utsätter man sej för sånt för? väldig idiotiskt,. men vi fick med oss en del iaf.. ingen sömn på vägen hem heller. men vinet slank ner och hem kom vi.. tog en snabbdusch bytte om och sen bärde det av mot persat.. 30års kalas. det va kul :) 

Igår gjorde jag minsta lilla, och idag är det städardag igen .. det ska bli så fint här idag har jag bestämt.. och imöra flyttar vi sängen ,, sköööönt! 


Puss HEJ!
 



Kommentarer
Postat av: Bali

Snygg maskering=) en annan va ju smart å stod i kön så man va inne p å40 minuter=) hehe trött än tror ja...Pöss

2009-10-20 @ 01:10:24
URL: http://bali.blogg.se/
Postat av: Angelica!

aa aldrig att jag gör om det där och går ur kön, altså va det sjukaste jag vart med om ...fyyyyy!

2009-10-20 @ 15:28:23
URL: http://frudoddy.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha ja kände bara va fan åkte ja hit för vissa stunder men nu är premiären avklarad och man har uppfyllt "att göra innan man dör" kraven för att bli en riktig svensson

2009-10-22 @ 23:47:52
URL: http://bali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0