This is the shit!

Idag har jag:
Fikat hos mina svärföräldrar
Lagat mat
Solat med Emma
Simmat med Emma Becka och Corre
Ätit päron

det va nog det, haha!

Imorgon ska jag:
Till Karlstad
Bli full
Se Takida
Röja med mina brudar

På Lördag ska jag:
Förhoppningsvis inte vara bakfull
Sova
Ta mej en snabbtripp till Kina med Fantastic Four

På Söndag ska jag:
Sova
Mysa
Äta
Ljusparty
Prata med spöken

Massa hela tiden, alla häljer uppbokade tills jul typ! Men jag gillart!

27:e-29:e - Vi åker till Stockholm på myssemester som min pojkvän betalar,han är att bäst han!

4:e - Fezes 30års kalas
5:e - Möjligtvis julbord, hoppas!

12:e - Det årliga julbordet med mina bästa tjejer som har blivit lite av en tradition, denna gång hos Kristin i Dalarna!

Så som det ser ut nu så är jag ledig Fredag 11:e December & Häljen den 18:e/19:e, men det ändras säkert. Alltid är det nåt!


Vill bara säga något som jag aldrig brukar säga men jag är bättre än dej! Jag VANN! Så det så, det säger ju något!

Tack för mej!

FULLT ÖS MEDVETSLÖS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0