Thank God It's Friday!

Har sovit mest hela dan! Inte fått ett uns gjort,, vakna första gången vid halv 11, stefan åkte till jobbet typ halv 12 sen efter ca en timme somna jag om, otippat! Drömde världens mardröm. På ett sätt va det väl tur att det va jag som var huvudpersonen i detta scenario och inte du. men det gör det inte till något underbart drömexemplar precis heller . huua för sånt!

Som sagt så har jag inte hunnit ett skit idag . bara ätit frukost.. ska snart gå in och duscha och frächa upp mej lite och sen kanske gå och handla!?
Sen vid typ halv6/6 så kommer S hem och då blir det att åka upp till mina svärföräldrar och fira svärmor som fyller år idag.. jag måste säga att jag verkligen älskar den familjen,, allihop! Både Rappar och Qvistar! De har liksom det man kallar för DET om man säger så :)

Igår kom Lois hit , alltid kul att umgås med den tösen! kolla på film och stre skit om allt och ingenting!

Imöra blir det kalas i Persberg, det ser jag fram emot!


Nej duschen va det ja!

HÄäÄJ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0