Sömnlös i Filipstad

Yes det va jag inatt! väldigt roligt, måste säga att det var världens rusch ute kl 3.00 inatt! och ja, jag var ute! Behövde luft, kändes som jag skulle kvävas och spy på allt..det va en jobbig dag/natt
Börja eftermiddan med Jessica, va nere på stan och fixa lite sen fika systemet och ica :)
sen hem till oss en sväng och sen hem till henne för vin och glöggtisdag,. ovanligt att det blev en tisdag, det är inte likt oss haha..Prata med bäste Jonas också :) saknar er så sjuuuuukt mkt!

Nyss ätit asagod tonfisksallad som S gjort. Sånt gillar vi! Nu ska jag sätta mej och kika runt på hotell och nöjen i stockholm för vi hade tänkt åka dit på en minisemester nästa hälj :) känns som det behövs, vill bara komma bort lite från allt! Kanske hinner träffa Denise&Thomas+MysMax och Jesper också, det skulle va supernajs!



Hej hopp, Garderobskopp!



Och Ja, Jag tycker det hela är vääääldigt skumt, kommer bli om inte annat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0