Sömn, noll timmar!

Yes så var det! har inte sovit ett dugg inatt! var helt slut när jag gick och la mej ,sen somna stefan och då var det bara jag kvar då. det gick ju förjävligt kan jag ju säga, vände och vred på mej , la mej som pippi gör med fötterna på huvudkudden, la mej i fotändan, men inget av detta hjälpte! vid 4 gav jag upp och gick ut till tvn, satt vaken i soffan och hörde att stefans väckarklocka gick igång, han skulle ju upp och jobba, tur att någon av oss fått lite sömn iaf!
Lyckades somna kanske 8 på morgonen, vakna 9 sen somna jag igen och vakna halv ett! fan va underbart INTE jag som hade massa att ta itu med idag! Känns förjävligt! Jävla natt!!!!!

Hoppas jag är mer positiv senare idag.
Blir nog box med louise sen och sen simma ett par längder, hon har en sån där positiv inverkan så det borde gå!! ska fan unna mej en solning också!

klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0