Snart så!

Blir alldelles alldeles vansinnig på detta jävulusiksa tangentbord! den hoppar över massa bokstäver även om jag trycker på dem., ! Gaaaaaahhhhhhh!

Igår va jag på möte med min jobbcoach! Sen gick jag hem och börja göra pannbiffar och gräddsås och potatis! Steffe bestämde maträtten, otippat med tanke på att han har tjatat i flera veckor på att vi ska äta det! Hans kommentar var: -"Du kommer bli en bra morsa du, våra ungar kommer få bra mat i magen! Jag kommer ha godaste matlådan imöra! Krille kommer va såå avundsjuk!" haha så jag antar att det va ganska bra betyg med tanke på att det va väldans längesen jag gjorde pannbiffar! Och så vill jag bara påpeka, eftersom den här stan kan göra en höna av en fjäder så vill jag bara berätta att bara för att jag skrev så där om vad stefan sa om våra ungar och så, så betyder det inte att vi försöker skaffa barn eller något sådant!  Bra nu har vi rett ut det!


Dagens meny består av: Hemmagjord klyfpotatis med persilja, västerbottenostfylld lövbiff och bearnaisås!
Haha, finmiddag ska det va! Nu blev ni impade va ? ;) men men ibland måste man väl få lyxa till det!

Nej ska försöka att få något gjort nu, ska städa lite och sen ska jag baka äppelpaj för min mamma kommer hit imöra och fikar :)

Snaaaaart sticker vi till huvudstaden! :) :) :)

Tjena moss! -
Shit, nu är jag fan en riktig hemmafru!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Du är en duktig hemmafru du! :D

Steffi har det allt bra :P

2009-11-26 @ 22:41:35
URL: http://cornelial.blogg.se/
Postat av: angelica!

haha ja han ska fan inte klaga ;)

2009-11-27 @ 06:36:25
URL: http://frudoddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0