Regniga onsdag!

Jahapp regn idag igen, vad ovanligt! det börjar bli mer regel än undantag vare sej det gäller sommar höst vår eller vinter här i sverige tror jag! är våra kroppar anpassade för så mycket vatten?? det undrar jag!! vi behöver ju sol för att överleva för tusan! om det fortsätter såhär, vad händer med oss som inte har råd att åka utomlands?? kommer vi bara tyna bort som en vattenpöl eller? schyst tänkt! jävla påhitt det här med regn året om! någon väldigt lat eller någon med väldigt dålig fantasi som kommit på detta tror ja! huua!
jaja nog om det, man blir så ledsen när man tänker så, och vem behöver fler droppar nu???

idag ska jag göra läxa! och kanske ska fortsätta julpynta lite, (jag kunde inte hålla mej igår) Man ska väl egentligen sätta upp sånt till häljen, men eftersom vi inte är hemma då så hade jag anledning att börja pynta och dola, eller jag vill gärna tro det iaf :) Iaf så tycker jag om julen så inihelvete, trots allt som vart, och jag ser fram emot det varje år, dofterna, maten, stämningen, julpynt, och SNÖÖÖÖÖÖ! Det vill jag ha! Punkt Slut!

Hoppas mamma är fri från migränen idag så hon kan komma hit och fika, var så längesen jag träffa henne och verkligen prata med henne känns det som! och dessutom så har jag ju bakat en äppelpaj bara för det ;)

Nej nu ska jag titta tågbiljetter, måste faktiskt verkligen beställa dem idag!

Jag känner ett konstigt behov av att jaga troll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0