Ny vecka nya utmaningar!

Jaa det kan man verkligen säga, måste vara ur min lägenhet nu tills i häljen, hinna med att åka till karlstad och massa massa mer.. satt igår nervös som en gammal pundare på avgiftning och kunde inte sitta still pga allt som måste hinnas,, fyyyyy. vet inte hur det ska gå till riktigt eftersom allt måste ske på eftermiddagrna/kvällarna.. men men det är väl bara att få ihop det på något vis!

Denna häljen har jag i princip spenderat i persberg, både fredag lördag och söndag!
Fredags så var vi ju upp till persberg åt god mat och det va riktigt mysigt.!
på lördagen var det också hem till hasse och kristina, är riktigt impad på att robin var nykter, men som tur var så hade vi ju malin och dino som hjälpte till att arbeta på fyllan.. :) efter en snabbis i ordenshuset med lite mat lakritslikör och spya (haha) så fortsatte vi in till stan för att kika in läget där.. appropå det där med spya så var det inte för att jag var speciellt full eller jo det kan jag nog inte neka till men det var just för att jag hade druckit lakritslikör som för övrigt är det värsta jag vet,, man gör så mycket dumt på fyllan! och det värsta av allt var ju att min kära svärfar råkar just se mej när jag sitter där, så där pluttig som jag brukar bli vid sånna omständigheter .. Tack Gud det var snällt!!!!! hahaha. men men om jag säger så så fick hasse sej ett gott skratt iaf haha! jaja inne i stan var det inge drag alls kan jag säga, verkar som att det var i persberg allt hände i lördags menmen, i gott sällskap så begav vi oss hit och fortsatte festen här , oboydrinkar och vin haha.. :)

Efter dessa drinkar vinglas och öl så mådde jag som jag förtjäna dagen efter.. men vi åkte iaf upp till Persat igen och åt pizza med hela familjen Qvist!

Har sagt det förut men säger det igen, jag älskar den familjen och släkten, alla är så hilma goa och dom är precis det jag aldrig haft,, oftast har det bara vart jag mamma och mikaela, vi har haft den mest nära relation till varandra ni kan tänka er men detta är något nytt för mej och som jag på något sätt har längtat efter, här umgås familj släkt och vänner, älskar varandra och ställer upp för varandra..det beundrar jag, och jag är superglad att jag nu en gång för alla får vara med om något sådant!

Nej nu ska jag ta mej lite frukost innan jag ska iväg på möte!

Förresten så ska vi till Idre efter nyår.. Underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0