Jordnötter?!

Jag heter sanna angelica hellström och jag är en tänkare! jaa det är precis vad jag kommtit fram till.. jag spekulerar och tänker sönder allt som går att tänka sönder.. detta sker på gott och ont.. ibland får man sej någon snillerblixt och ibland tänker man så det knakar och ändå kommer bara blubb blubb och klottriga obegripliga meningar farandes ut genom munnen fingrarna och näsan.. hmm näsan förresten? smart sagt!

Vem uppfann bloggen? och varför har man en , varför har jag en? oftast skrivs det bara dravvel här i min så kallade självbiografi online.. men men som sagt jag är en tänkare .. jag skriver ner en massa jag tänker på och en massa jag gör.. det är bra att det finns bloggar, inte för att det alla gånger är alls intressant att läsa utan för att man får ett forum att fylla ut med dessa tankar som gör volter och åker berg-och dalbana inne i mitt huvud.. så tack bloggen för att du finns och för att du underlättar alla fack i min hjärna att fyllas med ännu mer tankar och minnen med mina nära och kära. och tack för att du inte är dömande, utan bara snällt och vackert tar emot allt jag öser ur mej här!

Tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0