Workout!

Jepp så kan man beskriva mitt liv nu för tiden. 8 dagar på rad känns lite tufft. Började i fredags och går av på fredag för två dagars ledighet. Sen ny vecka och nya tag. och på onsdag gör jag ett monsterpass. Jag börjar 9.55 och det betyder att jag måste åka hemifrån typ 8.45 och slutar 20.05 vilket gör att jag kommer hem lite innan 21. SURT! Men men det är smällar man får ta, det gör att jag kan börja 12.15 imorgon och då hinner jag följa med och titta på våran förhoppningsvis blivande lägenhet :) Sååå spännande att se den i verkligheten !


Förövrigt så har det varit jobbigt de senaste dagarna och hänt mycket. Min lilla bebis Tequila gick och fick små bebisar men alla dog. Så himla jobbigt och sorgligt. Tre st dödfödda och en som dog under dagen och en som dog igår. Jag undrar vad det var som var fel eftersom alla var sjuka :( Usch! Så himla hemskt när man ena stunden håller dom i handen och benen är som tändstickor, så himla små och gosiga och andra stunden så är dom helt livlösa! Fyyyy!
Nej usch något roligare nu då. Annars blir jag bara ledsen.
Så som sagt, efter min monstervecka så känner jag mej förtjänt av att bara njuta. Hoppas på fint väder och varma vindar , mm så underbart.! Blir nog bra. Robin blir ju faktiskt 23år till häljen också så det ska iaf firas. KUL!

Måste bara också påpeka att jag idag på jobbet lärt mej att vika ett pappersflygplan :D YEEEYY! Ni skulle sett det, såg lite ut som en sån där stridsmodell som låter mycket och går skitafort. Tufft!

Nej orkar inte mer. Hej Då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0